HALMSTAD

I fredags tog jag semester, i tre veckor ska jag vara ledig. Efter att ha sagt hejdå till alla på jobbet åkte jag mot Bromma flygplats för att möta upp Nico, vi skulle nämligen flyga till Halmstad för att möta upp några andra av mina älskade Växjötjejer. När vi kom fram till hotellet hade Hanna och Sara dukat fram snacks och vin på en liten strykbräda (man tager vad man haver). Vi pratade ikapp och började ladda om för fest och Mårtenssons.
Lördagen innefattade strandhäng med picknick, after beach, middag och utång på Tylösand, sedan får vi inte glömma "släkten". Känner för en gångs skull att det inte behövs så mycket mer ord än så. Mår så bra av er, tack för helgen finisar.
Allmänt | | Kommentera |

COLDPLAY MED MERA

Hej på er, slänger in ett gäng mobilbilder i okronologisk ordning från mina senaste två veckor. Känns verkligen som det har varit rätt in i kaklet nu innan semester, har aldrig känt mig så trött haha men så är det. Förra helgen hade vi fullt hus i lägenheten, på torsdagen landade Lottie i Sverige. Har inte sett henne på tre månader så ville typ krama ihjäl henne på flygplatsen. På fredagen kom också Johanna och Jonathan, efter jobbet åt vi tacos och förfestade. Sedan gick jag, Nico och Lottie ut på Trädgården. Lördagen kom även Frida och hennes lillasyster Vickan in med tåget till stan. Vi hade en riktig slappardag, åt jättegod pizza på en restaurang på Svevägen (minns ej namn) och när vi kom hem kollade vi på "Catch me if you can". På söndagen var det dags för Coldplay och de var så jäkla bra!!! Annars har jag och Hampus firat åtta år tillsammans med middag på T/BAR, efter alla dessa år kan jag bli varm i hela kroppen när jag tänker på honom. Min älskling. Har hängt med Nico och ätit indsikt samt i helgen var jag i Halmstad med en del av Växjögänget, mer blider från det kommer. Sist men inte minst fyller världens finaste pappa 53 år idag, hurra hurra!