NEW YORK 2

Vi mellanlandade i Berlin för att byta flyg mot New York, taggade med lite godricka!
När vi landade på JFK åkte vi mot Midtown och kollade läget vid hotellet.
Empire State Building.
Flatiron Building, med i bland annat Spiderman.
Hotellet låg alltså mitt i smeten och jättenära dessa byggnader, samt världens största affär Macy's. I början var det svårt att ta in att vi verkligen var där, alla gick runt tysta och bara kollade sig omkring. Trötta och "jetlaggade", efter att ha ställt tillbaka klockan 6 timmar, åt vi mat på hotellet och somande på direkten!
Allmänt | | Kommentera |

NEW YORK 1

Hej folket! Nu kommer i alla fall några bilder från vår resa till New York, dessa är från första dagen. Vi fikade redan i Alvesta, haha. Sedan tog vi tåget över till Danmark och sov på Hilton som ligger precis bredvid Kastrup. På kvällen åt vi, strosade runt kring flygplatsen och laddade för morgondagen.

QUALITY

Efter att ha haft fullt upp i två veckor med massa jobb och fullproppade helger så var det skönt att ta det lugnt denna helg. På fredagen firade vi Elin med pizzakalas och på lördagen bjöd jag hem mina bästa på tjejmiddag. Hur sugen jag än var på att åka till Bråvalla var det skönt att vara hemma också. På söndagen åkte jag och Filip till resten av familjen i sommarstugan. Vi två åkte ut med båten och fiskade. Fick bara bottennapp men vad gör det. Ser ni hur gött vi hade det?!